عشق یعنی ؟؟؟

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/04/clock.js">

ساعت فلش
عشق یعنی ؟؟؟
نوشته شده توسط : مهسا و رضا

 

عشق یعنی با تو خواندن از جنون
عشق یعنی سوختنها از درون
عشق یعنی سوختن تا ساختن
عشق یعنی عقل و دین را باختن
عشق یعنی دل تراشیدن ز گل
عشق یعنی گم شدن در باغ دل
عشق یعنی تو ملامت کن مرا
عشق یعنی می ستایم من تو را
عشق یعنی در پی تو در به در
عشق یعنی یک بیابان درد سر
عشق یعنی با تو آغاز سفر
عشق یعنی قلبی آماج خطر




:: بازدید از این مطلب : 1087
|
امتیاز مطلب : 538
|
تعداد امتیازدهندگان : 176
|
مجموع امتیاز : 176
تاریخ انتشار : 11 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
کیوان در تاریخ : 1389/10/6/1 - - گفته است :
عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااشقتم دیونه

مهسا دیونه میخوامت الاق

رضا رو بپیچون خره به درد نمیخوره اسگله
پاسخ:salam u ki hasti?

/weblog/file/img/m.jpg
سیاوش در تاریخ : 1389/9/22/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز من شما را لینک کردم اما لینکم در وبلاگت ثبت نشد.

/weblog/file/img/m.jpg
ُسیاوش در تاریخ : 1389/9/22/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز وبلاگ شما در لیست لوکس بلاگیها قرار گرفته است با لینک کردن ما آمار بازدید خود را بالا ببرید
http://tamam.loxblog.com/
با تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
ابوالفضل در تاریخ : 1389/9/18/4 - - گفته است :
سلام
وبلاگ جالبی داری.موفق باشی
به من هم سربزن

/weblog/file/img/m.jpg
djsee در تاریخ : 1389/9/12/5 - - گفته است :
سلام وبلاگه خوبی داری
مطالبه جالبیم توش داری
مرسی که به وبلاگه من سر زدی
فقط رو قالبش کار کنی بهتر میشه

/weblog/file/img/m.jpg
رضا در تاریخ : 1389/9/12/5 - - گفته است :
منو لینک کن .ذوستت دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما